Webshop

Webshop

Wil je komen zwemmen? Met de webshop hoef je nooit meer in de rij te staan bij de kassa!

Op https://webshop.acdh.nl kan je onze webshop terugvinden om tickets en/of abonnementen te kopen. Ook kan je daar bestaande abonnementen verlengen en vindt je daar het leerlingvolgsysteem terug als je kinderen hebt die zwemles bij Aquacentrum Den Helder volgen. Je kunt zelfs online een leuke handdoek kopen!

Je hebt een account voor de webshop nodig om e-tickets voor Het Heersdiep te kopen en om een abonnement af te sluiten of te verlengen. Ook voor het aanmelden voor zwemles en voor als je zwemles volgt heb je een account nodig.

Op deze pagina kan je diverse handleidingen terugvinden hoe de webshop gebruikt kan worden.

Account en inloggegevens

Als je in het bezit bent van een clubkaart dan staat er een account voor je klaar.
Als je dat niet hebt, dan kan je een nieuw account aanmaken.

Zie de handleiding Account aanmaken

Als je je inlognaam en/of wachtwoord niet meer weet, klik dan in de webshop op de link Wachtwoord vergeten. Na het opgeven van je e-mailadres ontvang je een e-mail met daarin je inlognaam en kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Ontvang je geen e-mail controleer dan de map Spam of Ongewenste E-mail.

Verstuur het formulier op de contact pagina als u geen e-mail heeft ontvangen.

Dat kan! Ga als je ingelogd bent op de webshop naar ‘Mijn profiel’ > ‘Mijn gegevens’. Je kunt onderaan het formulier je gebruikersnaam wijzigen. We adviseren om hiervoor je e-mailadres te gebruiken.

Jouw gebruikersnaam bestaat minimaal uit 6 karakters en mag bestaan uit letters, cijfers en de volgende tekens: -_@. Spaties zijn niet toegestaan.

Klik na het aanpassen op ‘Opslaan’.

Ja dat kan. Log in op de webshop en ga bovin de pagina naar ‘Mijn profiel’ > ‘Mijn gegevens’.

Onderin het formulier kan je een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op ‘Opslaan’.

Als je je inlognaam niet meer weet, klik dan in de webshop op de link Wachtwoord vergeten. Na het opgeven van je e-mailadres ontvang je een e-mail met daarin je inlognaam. Je hoeft, als je je wachtwoord nog weet, dan niet te klikken op de link waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Ontvang je geen e-mail controleer dan de map Spam of Ongewenste E-mail.

Gezinsleden en relaties

Dit kan geen kwaad. Voor kinderen die bijvoorbeeld zwemles hebben, staat al een account klaar. Dit account kun je activeren door te klikken op de link ‘Wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina van de webshop. Na het doorlopen van de stappen kun je zelf met de gebruikersnaam en het wachtwoord inloggen op het account van je kind, waarna je de zwemlesresultaten kunt bekijken, een abonnement kopen of verlengen en de persoonlijke gegevens van je kind beheren.

Vind je het makkelijk om via één account direct alles te regelen voor jezelf en je kind en de zwemresultaten te bekijken? Dan kun je voor jezelf een eigen account aanmaken. Zorg er wel voor dat je eerst de accounts van je kind(eren) hebt geactiveerd.

Als je al een account hebt kan je je kind koppelen met behulp van deze uitleg.

Heb je nog geen account? Klik dan op de webshop op ‘Aanmelden als nieuwe gebruiker’. Bij de eerste keer inloggen in je account krijg je de vraag om je gezinsleden toe te voegen. Klik hier op ‘ja’. Kies vervolgens ‘gezinslid koppelen’ en vul hier de gebruikersnaam en het wachtwoord van je kind in.

Een handleiding is bovenaan deze pagina terug te vinden.

Als een gezinslid al een eigen gebruikersnaam en wachtwoord heeft, gebruik je altijd ‘Gezinslid koppelen’. Deze optie vind je onder ‘Mijn profiel’ > ‘Relaties’. Hiervoor heb je de gebruikersnaam en het wachtwoord nodig van het gezinslid dat je wilt koppelen.

Heeft het gezinslid nog geen eigen gebruikersnaam of wachtwoord? Dan gebruik je de knop ‘Gezinslid toevoegen’ op diezelfde pagina.

Zie ook de handleiding.

Is een gezinslid in het bezit van een geldig abonnement of zwemleskaart?  Dan is er waarschijnlijk sprake van een dubbel account. Vul dan het formulier op de contactpagina in. Geef zoveel mogelijk gegevens op zoals de geboortedatum van uw kind en het kaartnummer van de clubkaart, maar ook de inlognaam/e-mailadres van uw account.

Dan zorgen wij ervoor dat de resultaten zichtbaar worden op uw account.

Jouw kind kan eventueel ook zelf inloggen om een ticket te kopen. Abonnementen en zwemlespassen zijn persoonsgebonden, waardoor ook kinderen een eigen account nodig hebben.

Daarvoor is een gebruikersnaam en een wachtwoord nodig. Natuurlijk kan jij als ouder ook een ticket voor je kind kopen als ze nog te jong zijn om dit zelf te doen.

Ga op de webshop naar ‘Mijn profiel’ > ‘Relaties’. Door op het potloodje te klikken bij jouzelf en/of je gezinsleden krijg je een overzicht te zien van alle gegevens.

Hiertussen staat ook het e-mailadres wat vervolgens aangepast kan worden.

Voor sommige wijzigingen moet ook het wachtwoord worden opgegeven.

Jazeker! Alle bevestigingen en e-tickets worden dan ook naar dat e-mailadres gestuurd.

Gebruik je wachtwoord vergeten? Dan krijg je voor elke gekoppelde gebruikersnamen (gezinsleden/relaties) ook een e-mail gestuurd.

Let op: Wijzig je van e-mailadres? Pas dit dan aan bij alle gezinsleden!

Je kunt een gezinslid makkelijk verwijderen. Ga op de webshop naar ‘Mijn profiel’ > ‘Relaties’. Je ziet een overzicht van alle personen die in jouw account zitten. Klik op de x bij het gezinslid om te verwijderen en bevestig uw keuze.

Bij het gezinslid verdwijnen op hetzelfde moment ook jouw gegevens in zijn/haar account.

Problemen en foutmeldingen

Als je de melding krijgt dat de gebruikersnaam al bestaat, dan heeft iemand anders deze gebruikersnaam al in gebruik. Kies dan een andere gebruikersnaam.

Als jouw gegevens bij ons al bekend zijn, dan staat er al een account voor je klaar. Klik in de webshop op de link ‘Wachtwoord vergeten’. Na het opgeven van je e-mailadres ontvang je een e-mail met je inlognaam en een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Kom je er niet uit? Gebruik het formulier op de contactpagina, verstrek zoveel mogelijk gegevens (e-mailadres, geboortedatum, etc) en wij helpen je verder!

Lukt het inloggen niet, terwijl je wel vaker ingelogd was? Dan is de kans groot dat er een tikfout wordt gemaakt. Probeer het nogmaals, en let erop dat de gebruikersnaam wordt opgegeven zoals die is. Het beste kun je dit zelf overtikken, want bij kopiëren staat er soms een spatie achter de gebruikersnaam.

Let op: Als je te vaak achterelkaar met de verkeerde gegevens probeert in te loggen, wordt de gebruikersnaam voor enkele minuten geblokkeerd.

Controleer je spamfolder in je e-mailprogramma. Misschien dat de e-mail staat in de map ‘Ongewenste e-mail’?

Staat daar geen e-mail van ons? Dan kan het zijn dat wij je dan niet kennen, of dat we een oud e-mail adres in ons systeem hebben staan. Vul het formulier op de contactpagina in met je e-mailadres, geboortedatum, etc. zodat we je verder kunnen helpen.

Als je de melding ‘Te veel pogingen om uw wachtwoord te resetten’ krijgt dan heb je te snel achter elkaar het formulier ‘Wachtwoord vergeten’ gebruikt.

Wacht 15 minuten en probeer het opnieuw.

Ontvang je geen e-mail? Dan is je e-mail bij ons niet bekend of hebben we misschien een ander e-mailadres in ons systeem staan. Vul het formulier op de contactpagina in met je e-mailadres, geboortedatum, etc. zodat we je verder kunnen helpen.

Als je in bezit bent van een geldig abonnement of zwemleskaart dan heb je jezelf kunnen aanmelden door je account te activeren via ‘Wachtwoord vergeten’. Heb je in plaats daarvan per ongeluk een nieuw account aangemaakt, dan klopt het dat je jouw abonnement of zwemleskaart niet kunt terugvinden in je account.

Volg nogmaals de stappen in de onderstaande handleiding of vul het formulier op de contactpagina in met je e-mailadres, geboortedatum, etc. zodat we je verder kunnen helpen. Waarschijnlijk kom je dan 2x voor in ons systeem en kunnen wij de dubbele accounts samenvoegen.

Zie ook deze handleiding.